Marketing Politik : Antara Pemahaman Dan Realitas/ Firmanzah

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autor: Firmanzah
Format: TEXT
Izdano: Jakarta: Yayasan Obor Indonesia, 2007
Teme:
Oznake: Dodaj oznaku
Bez oznaka, Budi prvi tko označuje ovaj zapis!
PINJAM
id kulonprogolib-PROGO-07090000000707
record_format oai_dc
spelling kulonprogolib-PROGO-070900000007072016-08-08 00:00:00PERPUSDA Kulon ProgoMarketing Politik : Antara Pemahaman Dan Realitas/ FirmanzahFirmanzahPerdagangan PolitikJakarta: Yayasan Obor Indonesia,2007TEXT380.1 FIR M
institution DPK Kulonprogo Yogyakarta
collection Perpustakaan Yogyakarta
topic Perdagangan Politik
spellingShingle Perdagangan Politik
Firmanzah
Marketing Politik : Antara Pemahaman Dan Realitas/ Firmanzah
description
format TEXT
author Firmanzah
author_facet Firmanzah
author_sort Firmanzah
title Marketing Politik : Antara Pemahaman Dan Realitas/ Firmanzah
title_short Marketing Politik : Antara Pemahaman Dan Realitas/ Firmanzah
title_full Marketing Politik : Antara Pemahaman Dan Realitas/ Firmanzah
title_fullStr Marketing Politik : Antara Pemahaman Dan Realitas/ Firmanzah
title_full_unstemmed Marketing Politik : Antara Pemahaman Dan Realitas/ Firmanzah
title_sort marketing politik : antara pemahaman dan realitas/ firmanzah
publisher Jakarta: Yayasan Obor Indonesia,
publishDate 2007
callnumber-raw 380.1 FIR M
callnumber-search 380.1 FIR M
_version_ 1742483841425080320