How To Improve Your Customer Service = Kiat Meningkatkan Pelayanan Bagi Pelanggan/ Steve Macaulay; Alih Bahasa, Yoshua I Sambodo

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Macaulay, Steve
Format: TEXT
Published: Jakarta : Gramedia, 1996
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
PINJAM
id kulonprogolib-PROGO-07100000000332
record_format oai_dc
spelling kulonprogolib-PROGO-071000000003322016-08-08 00:00:00PERPUSDA Kulon ProgoHow To Improve Your Customer Service = Kiat Meningkatkan Pelayanan Bagi Pelanggan/ Steve Macaulay; Alih Bahasa, Yoshua I SambodoMacaulay, SteveManajemen PemasaranJakarta : Gramedia,1996TEXT658.812 Mac H
institution DPK Kulonprogo Yogyakarta
collection Perpustakaan Yogyakarta
topic Manajemen Pemasaran
spellingShingle Manajemen Pemasaran
Macaulay, Steve
How To Improve Your Customer Service = Kiat Meningkatkan Pelayanan Bagi Pelanggan/ Steve Macaulay; Alih Bahasa, Yoshua I Sambodo
description
format TEXT
author Macaulay, Steve
author_facet Macaulay, Steve
author_sort Macaulay, Steve
title How To Improve Your Customer Service = Kiat Meningkatkan Pelayanan Bagi Pelanggan/ Steve Macaulay; Alih Bahasa, Yoshua I Sambodo
title_short How To Improve Your Customer Service = Kiat Meningkatkan Pelayanan Bagi Pelanggan/ Steve Macaulay; Alih Bahasa, Yoshua I Sambodo
title_full How To Improve Your Customer Service = Kiat Meningkatkan Pelayanan Bagi Pelanggan/ Steve Macaulay; Alih Bahasa, Yoshua I Sambodo
title_fullStr How To Improve Your Customer Service = Kiat Meningkatkan Pelayanan Bagi Pelanggan/ Steve Macaulay; Alih Bahasa, Yoshua I Sambodo
title_full_unstemmed How To Improve Your Customer Service = Kiat Meningkatkan Pelayanan Bagi Pelanggan/ Steve Macaulay; Alih Bahasa, Yoshua I Sambodo
title_sort how to improve your customer service = kiat meningkatkan pelayanan bagi pelanggan/ steve macaulay; alih bahasa, yoshua i sambodo
publisher Jakarta : Gramedia,
publishDate 1996
callnumber-raw 658.812 Mac H
callnumber-search 658.812 Mac H
_version_ 1742483977107668992