101 Cara Meningkatkan Kepuasan Pelanggan/ Timothy R.V Foster;alih bahasa, Palupi T. Rahadjeng

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Foster, Timothy R.V
Format: TEXT
Published: Jakarta : Elex Media Komputindo, 2000
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
PINJAM
id kulonprogolib-PROGO-07100000000504
record_format oai_dc
spelling kulonprogolib-PROGO-071000000005042016-08-08 00:00:00PERPUSDA Kulon Progo101 Cara Meningkatkan Kepuasan Pelanggan/ Timothy R.V Foster;alih bahasa, Palupi T. RahadjengFoster, Timothy R.VManajemenJakarta : Elex Media Komputindo,2000TEXT658.8 Fos S
institution DPK Kulonprogo Yogyakarta
collection Perpustakaan Yogyakarta
topic Manajemen
spellingShingle Manajemen
Foster, Timothy R.V
101 Cara Meningkatkan Kepuasan Pelanggan/ Timothy R.V Foster;alih bahasa, Palupi T. Rahadjeng
description
format TEXT
author Foster, Timothy R.V
author_facet Foster, Timothy R.V
author_sort Foster, Timothy R.V
title 101 Cara Meningkatkan Kepuasan Pelanggan/ Timothy R.V Foster;alih bahasa, Palupi T. Rahadjeng
title_short 101 Cara Meningkatkan Kepuasan Pelanggan/ Timothy R.V Foster;alih bahasa, Palupi T. Rahadjeng
title_full 101 Cara Meningkatkan Kepuasan Pelanggan/ Timothy R.V Foster;alih bahasa, Palupi T. Rahadjeng
title_fullStr 101 Cara Meningkatkan Kepuasan Pelanggan/ Timothy R.V Foster;alih bahasa, Palupi T. Rahadjeng
title_full_unstemmed 101 Cara Meningkatkan Kepuasan Pelanggan/ Timothy R.V Foster;alih bahasa, Palupi T. Rahadjeng
title_sort 101 cara meningkatkan kepuasan pelanggan/ timothy r.v foster;alih bahasa, palupi t. rahadjeng
publisher Jakarta : Elex Media Komputindo,
publishDate 2000
callnumber-raw 658.8 Fos S
callnumber-search 658.8 Fos S
_version_ 1742484014568046592