Kaizen Strategies for Costumer Care (kepedulian pada pelanggan)

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: WELLINGTON, Patricia
Format: TEXT
Published: Interaksara 1989
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
PINJAM
id oai:jogjalib.com:100BKI004059
record_format oai_dc
spelling oai:jogjalib.com:100BKI0040592016-08-08 00:00:00Direktorat Perpustakaan Universitas Islam IndonesiaKaizen Strategies for Costumer Care (kepedulian pada pelanggan)WELLINGTON, PatriciaInteraksara1989TEXT658.812 / Pat / i
institution Universitas Sanata Dharma
collection Perpustakaan Yogyakarta
description
format TEXT
author WELLINGTON, Patricia
spellingShingle WELLINGTON, Patricia
Kaizen Strategies for Costumer Care (kepedulian pada pelanggan)
author_facet WELLINGTON, Patricia
author_sort WELLINGTON, Patricia
title Kaizen Strategies for Costumer Care (kepedulian pada pelanggan)
title_short Kaizen Strategies for Costumer Care (kepedulian pada pelanggan)
title_full Kaizen Strategies for Costumer Care (kepedulian pada pelanggan)
title_fullStr Kaizen Strategies for Costumer Care (kepedulian pada pelanggan)
title_full_unstemmed Kaizen Strategies for Costumer Care (kepedulian pada pelanggan)
title_sort kaizen strategies for costumer care (kepedulian pada pelanggan)
publisher Interaksara
publishDate 1989
callnumber-raw 658.812 / Pat / i
callnumber-search 658.812 / Pat / i
_version_ 1747900726983524352