Prinsip-Prinsip Pokok Periklanan Dalam Perspektif

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: LEE, Monle
Format: TEXT
Published: Prenada Media 2004
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
PINJAM
id oai:jogjalib.com:310BKI008439
record_format oai_dc
spelling oai:jogjalib.com:310BKI0084392016-08-08 00:00:00Direktorat Perpustakaan Universitas Islam IndonesiaPrinsip-Prinsip Pokok Periklanan Dalam PerspektifLEE, MonlePrenada Media2004TEXT659.1 / Mon / p
institution Universitas Sanata Dharma
collection Perpustakaan Yogyakarta
description
format TEXT
author LEE, Monle
spellingShingle LEE, Monle
Prinsip-Prinsip Pokok Periklanan Dalam Perspektif
author_facet LEE, Monle
author_sort LEE, Monle
title Prinsip-Prinsip Pokok Periklanan Dalam Perspektif
title_short Prinsip-Prinsip Pokok Periklanan Dalam Perspektif
title_full Prinsip-Prinsip Pokok Periklanan Dalam Perspektif
title_fullStr Prinsip-Prinsip Pokok Periklanan Dalam Perspektif
title_full_unstemmed Prinsip-Prinsip Pokok Periklanan Dalam Perspektif
title_sort prinsip-prinsip pokok periklanan dalam perspektif
publisher Prenada Media
publishDate 2004
callnumber-raw 659.1 / Mon / p
callnumber-search 659.1 / Mon / p
_version_ 1747911698069585920