Strategi Pemasaran Untuk Organisasi Nirlaba Philip Kotler, Alan R. Andreasen; Terj. Ova Emilia; Ed. Mubasyir Hasanbasri
Guardat en:
Autor principal: | KOTLER,PHILIP |
---|---|
Format: | Umum |
Idioma: | Indonesia |
Publicat: |
Gadjah Mada University Press
1995
|
Matèries: | |
Etiquetes: |
Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
|
Ítems similars
-
Strategic Marketing For Nonprofit Organizations Philip Kotler And Alan R. Andreaswn
per: KOTLER , Philip
Publicat: (1987) -
Manajemen Pemasaran / Philip Kotler
per: KOTLER, Philip, et al.
Publicat: (1983) -
The fortune at the bottom of the pyramidC.K. Prahalad terj.: Ahmad Fauzi
per: PRAHALAD, C.K.
Publicat: (2004) -
Principles of marketing Philip Kotler
per: KOTLER, Philip
Publicat: (2001) -
Pedoman Perencanaan Taktis Membuahkan Hasil Jangka Pendek Anda George L. Morrisey, Terj. Ramelan
per: Morrisey, George L.
Publicat: (1997)