Strategi Pemasaran Untuk Organisasi Nirlaba Philip Kotler, Alan R. Andreasen; Terj. Ova Emilia; Ed. Mubasyir Hasanbasri
Gorde:
Egile nagusia: | KOTLER,PHILIP |
---|---|
Formatua: | Umum |
Hizkuntza: | Indonesia |
Argitaratua: |
Gadjah Mada University Press
1995
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Strategic Marketing For Nonprofit Organizations Philip Kotler And Alan R. Andreaswn
nork: KOTLER , Philip
Argitaratua: (1987) -
Manajemen Pemasaran / Philip Kotler
nork: KOTLER, Philip, et al.
Argitaratua: (1983) -
The fortune at the bottom of the pyramidC.K. Prahalad terj.: Ahmad Fauzi
nork: PRAHALAD, C.K.
Argitaratua: (2004) -
Principles of marketing Philip Kotler
nork: KOTLER, Philip
Argitaratua: (2001) -
Pedoman Perencanaan Taktis Membuahkan Hasil Jangka Pendek Anda George L. Morrisey, Terj. Ramelan
nork: Morrisey, George L.
Argitaratua: (1997)