Citace podle APA (7th ed.)

(2003). Pendapat Umum Pemirsa Tentang Periklanan Televisi Dan Konsekuensinya (jurnal Studi Bisnis) / Indah Rini; Ign. Sukirno; Mf. Shelly Junaedi. Program Studi Akuntansi & Program Studi Manajemen.

Citace podle Chicago (17th ed.)

Pendapat Umum Pemirsa Tentang Periklanan Televisi Dan Konsekuensinya (jurnal Studi Bisnis) / Indah Rini; Ign. Sukirno; Mf. Shelly Junaedi. Program Studi Akuntansi & Program Studi Manajemen, 2003.

Citace podle MLA (8th ed.)

Pendapat Umum Pemirsa Tentang Periklanan Televisi Dan Konsekuensinya (jurnal Studi Bisnis) / Indah Rini; Ign. Sukirno; Mf. Shelly Junaedi. Program Studi Akuntansi & Program Studi Manajemen, 2003.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..