Periklanan promosiaspek tambahan komunikasi pemasaran terpaduTerence A. Shimp
Sparad:
Huvudupphovsman: | SHIMP, Terence A. |
---|---|
Materialtyp: | Referensi |
Språk: | Indonesia |
Publicerad: |
Erlangga
2000
|
Ämnen: | |
Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
Liknande verk
-
Periklanan Promosi : Aspek Tambahan Komunikasi Pemasaran Terpadu / Terence A.Shimp
av: Shimp, Terence A.
Publicerad: (2003) -
Periklanan Promosi : Aspek Tambahan Komunikasi Pemasaran Terpadu / Terence A.Shimp
av: Shimp, Terence A.
Publicerad: (2004) -
Advertising promotion supplemental aspects of integrated marketing communicationsTerence A. Shimps
av: SHIMP, Terence A.
Publicerad: (2000) -
Integrated Marketing Communications in Advertising and PromotionTerence A. Shimp
av: SHIMP, Terence A.
Publicerad: (2007) -
Komunikasi pemasaran terpadu dalam periklanan dan promosi (ada CD)
av: SHIMP, Terence A.
Publicerad: (2014)