Value marketingParadigma baru pemasaranA.B. Susanto et. al.
Gorde:
Formatua: | Referensi |
---|---|
Hizkuntza: | Indonesia |
Argitaratua: |
Quantum Bisnis & Manajemen
2004
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
A practical guide to value clarification
nork: Smith, Maury
Argitaratua: (1977) -
Pengaruh Economic Value Added dan Rasio Profitabilitas Terhadap Market Value Added (Studi Kasus Perusahaan Yang Terdaftar di Jakarta Islamic Index)
nork: Rina Ulfayani
Argitaratua: (2008) -
Advanced value clarification
nork: Kirschenbaum, Howard
Argitaratua: (1977) -
Pengaruh economic value added, market value added, return on investment terhadap return saham pada perusahaan yang terdaftar di Indeks Saham Syariah Indonesia (ISSI)
nork: Musangadah
Argitaratua: (2016) -
A facilitator's manual for choices and decision a guidebook for constructing values
nork: Bargo, Michael
Argitaratua: (1980)