Value marketingParadigma baru pemasaranA.B. Susanto et. al.
Sábháilte in:
Formáid: | Referensi |
---|---|
Teanga: | Indonesia |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Quantum Bisnis & Manajemen
2004
|
Ábhair: | |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
-
A practical guide to value clarification
de réir: Smith, Maury
Foilsithe / Cruthaithe: (1977) -
Pengaruh Economic Value Added dan Rasio Profitabilitas Terhadap Market Value Added (Studi Kasus Perusahaan Yang Terdaftar di Jakarta Islamic Index)
de réir: Rina Ulfayani
Foilsithe / Cruthaithe: (2008) -
Advanced value clarification
de réir: Kirschenbaum, Howard
Foilsithe / Cruthaithe: (1977) -
Pengaruh economic value added, market value added, return on investment terhadap return saham pada perusahaan yang terdaftar di Indeks Saham Syariah Indonesia (ISSI)
de réir: Musangadah
Foilsithe / Cruthaithe: (2016) -
A facilitator's manual for choices and decision a guidebook for constructing values
de réir: Bargo, Michael
Foilsithe / Cruthaithe: (1980)