Effective brandingKonsep dan aplikasi pengembangan merek yang sehat dan kuatAgus W, Soehadi
Saved in:
Hovedforfatter: | Soehadi, Agus W. |
---|---|
Format: | Referensi |
Sprog: | Indonesia |
Udgivet: |
Quantum Bisnis & Manajemen
2005
|
Fag: | |
Tags: |
Tilføj Tag
Ingen Tags, Vær først til at tagge denne postø!
|
Lignende værker
-
The complete ideals guides brand managementPatricia F. Nicolino; penerjemah: Sugiri
af: Nicolino, Patricia F.
Udgivet: (2004) -
Effective Branding: Konsep dan Aplikasi Pengembangan Merek yang Sehat dan Kuat
af: Agus W. Soehadi
Udgivet: () -
Effective Branding: Konsep dan Aplikasi Pengembangan Merek yang Sehat dan Kuat
af: Agus W. Soehadi
Udgivet: (2005) -
Effective Branding; Konsep Dan Aplikasi Pengembangan Merek Yang Sehat Dan Kuat
af: SOEHADI, Agus W.
Udgivet: (2005) -
Effective Branding; Konsep Dan Aplikasi Pengembangan Merek Yang Sehat Dan Kuat
af: SOEHADI, Agus W.
Udgivet: (2005)