Effective brandingKonsep dan aplikasi pengembangan merek yang sehat dan kuatAgus W, Soehadi
Tallennettuna:
Päätekijä: | Soehadi, Agus W. |
---|---|
Aineistotyyppi: | Referensi |
Kieli: | Indonesia |
Julkaistu: |
Quantum Bisnis & Manajemen
2005
|
Aiheet: | |
Tagit: |
Lisää tagi
Ei tageja, Lisää ensimmäinen tagi!
|
Samankaltaisia teoksia
-
The complete ideals guides brand managementPatricia F. Nicolino; penerjemah: Sugiri
Tekijä: Nicolino, Patricia F.
Julkaistu: (2004) -
Effective Branding: Konsep dan Aplikasi Pengembangan Merek yang Sehat dan Kuat
Tekijä: Agus W. Soehadi
Julkaistu: () -
Effective Branding: Konsep dan Aplikasi Pengembangan Merek yang Sehat dan Kuat
Tekijä: Agus W. Soehadi
Julkaistu: (2005) -
Effective Branding; Konsep Dan Aplikasi Pengembangan Merek Yang Sehat Dan Kuat
Tekijä: SOEHADI, Agus W.
Julkaistu: (2005) -
Effective Branding; Konsep Dan Aplikasi Pengembangan Merek Yang Sehat Dan Kuat
Tekijä: SOEHADI, Agus W.
Julkaistu: (2005)