Effective brandingKonsep dan aplikasi pengembangan merek yang sehat dan kuatAgus W, Soehadi
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | Soehadi, Agus W. |
---|---|
Formáid: | Referensi |
Teanga: | Indonesia |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Quantum Bisnis & Manajemen
2005
|
Ábhair: | |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
-
The complete ideals guides brand managementPatricia F. Nicolino; penerjemah: Sugiri
de réir: Nicolino, Patricia F.
Foilsithe / Cruthaithe: (2004) -
Effective Branding: Konsep dan Aplikasi Pengembangan Merek yang Sehat dan Kuat
de réir: Agus W. Soehadi
Foilsithe / Cruthaithe: () -
Effective Branding: Konsep dan Aplikasi Pengembangan Merek yang Sehat dan Kuat
de réir: Agus W. Soehadi
Foilsithe / Cruthaithe: (2005) -
Effective Branding; Konsep Dan Aplikasi Pengembangan Merek Yang Sehat Dan Kuat
de réir: SOEHADI, Agus W.
Foilsithe / Cruthaithe: (2005) -
Effective Branding; Konsep Dan Aplikasi Pengembangan Merek Yang Sehat Dan Kuat
de réir: SOEHADI, Agus W.
Foilsithe / Cruthaithe: (2005)