Consumer insights via ethnography menunkap yang tidak pernah terungakap

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Maulana, Amalia E.
Format: Umum
Language:Indonesia
Published: Esensi 2009
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
PINJAM
id oai:lib.uajy.ac.id:0000046430
record_format oai_dc
spelling oai:lib.uajy.ac.id:00000464302018-07-27 00:00:00.000Consumer insights via ethnography menunkap yang tidak pernah terungakapMaulana, Amalia E.MARKETING MANAGEMENTEsensi2009Umum186 p658.8 Mau cISBN:978-979-033-823-4Indonesiahttps://siquest.uajy.ac.id/description/0000046430
institution Universitas Atma Jaya Yogyakarta
collection Perpustakaan Yogyakarta
language Indonesia
topic MARKETING MANAGEMENT
spellingShingle MARKETING MANAGEMENT
Maulana, Amalia E.
Consumer insights via ethnography menunkap yang tidak pernah terungakap
description
format Umum
author Maulana, Amalia E.
author_facet Maulana, Amalia E.
author_sort Maulana, Amalia E.
title Consumer insights via ethnography menunkap yang tidak pernah terungakap
title_short Consumer insights via ethnography menunkap yang tidak pernah terungakap
title_full Consumer insights via ethnography menunkap yang tidak pernah terungakap
title_fullStr Consumer insights via ethnography menunkap yang tidak pernah terungakap
title_full_unstemmed Consumer insights via ethnography menunkap yang tidak pernah terungakap
title_sort consumer insights via ethnography menunkap yang tidak pernah terungakap
physical 186 p
publisher Esensi
publishDate 2009
callnumber-raw 658.8 Mau c
callnumber-search 658.8 Mau c
isbn ISBN:978-979-033-823-4
_version_ 1740829312645332992