Regional Marketing: Buku panduan untuk menarik investasi melalui aliansi pembangunan daerah

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
1. autor: Mehrtens, Jana Marie
Format: Umum
Język:Indonesia
Wydane: Konrad Adenauer Stiftung 2007
Hasła przedmiotowe:
Etykiety: Dodaj etykietę
Nie ma etykietki, Dołącz pierwszą etykiete!
PINJAM
id oai:lib.uajy.ac.id:0000047948
record_format oai_dc
spelling oai:lib.uajy.ac.id:00000479482012-02-28 00:00:00.000Regional Marketing: Buku panduan untuk menarik investasi melalui aliansi pembangunan daerahMehrtens, Jana MarieMERKETING MANAGEMENTKonrad Adenauer Stiftung2007Umumxiv, 86 p.658.8 Meh rISBN:978-979-25-7573-0Indonesiahttps://siquest.uajy.ac.id/description/0000047948
institution Universitas Atma Jaya Yogyakarta
collection Perpustakaan Yogyakarta
language Indonesia
topic MERKETING MANAGEMENT
spellingShingle MERKETING MANAGEMENT
Mehrtens, Jana Marie
Regional Marketing: Buku panduan untuk menarik investasi melalui aliansi pembangunan daerah
description
format Umum
author Mehrtens, Jana Marie
author_facet Mehrtens, Jana Marie
author_sort Mehrtens, Jana Marie
title Regional Marketing: Buku panduan untuk menarik investasi melalui aliansi pembangunan daerah
title_short Regional Marketing: Buku panduan untuk menarik investasi melalui aliansi pembangunan daerah
title_full Regional Marketing: Buku panduan untuk menarik investasi melalui aliansi pembangunan daerah
title_fullStr Regional Marketing: Buku panduan untuk menarik investasi melalui aliansi pembangunan daerah
title_full_unstemmed Regional Marketing: Buku panduan untuk menarik investasi melalui aliansi pembangunan daerah
title_sort regional marketing: buku panduan untuk menarik investasi melalui aliansi pembangunan daerah
physical xiv, 86 p.
publisher Konrad Adenauer Stiftung
publishDate 2007
callnumber-raw 658.8 Meh r
callnumber-search 658.8 Meh r
isbn ISBN:978-979-25-7573-0
_version_ 1740835636335607808