Strategi Kreatif Dalam Periklanan Konsep Pesan, Media, Branding , Anggaran
Sparad:
Huvudupphovsman: | Kertamukti, Rama |
---|---|
Materialtyp: | Umum |
Språk: | Indonesia |
Publicerad: |
PT. Raja Grafindo Persada
2015
|
Ämnen: | |
Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
Liknande verk
-
Strategi kreatif dalam periklanan : konsep pesan, media, branding, anggaran
av: Rama Kertamukti
Publicerad: (2015) -
Strategi kreatif dalam periklanan : konsep pesan, media, branding, anggaran
av: Rama Kertamukti
Publicerad: (2019) -
Strategi Kreatif dalam Periklanan: Konsep pesan, media, branding, anggaran
av: KERTAMUKTI, Rama
Publicerad: (2015) -
Strategi kreatif dalam periklanan : konsep pesan,media,branding ,anggaran
av: Kertamukti, Rama
Publicerad: (2015) -
Strategi kreatif dalam periklanan: konsep pesan, media, branding dan anggaran
av: Rama Kertamukti
Publicerad: (2014)