Strategi Kreatif Dalam Periklanan Konsep Pesan, Media, Branding , Anggaran
Gorde:
Egile nagusia: | Kertamukti, Rama |
---|---|
Formatua: | Umum |
Hizkuntza: | Indonesia |
Argitaratua: |
PT. Raja Grafindo Persada
2015
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Strategi kreatif dalam periklanan : konsep pesan, media, branding, anggaran
nork: Rama Kertamukti
Argitaratua: (2015) -
Strategi kreatif dalam periklanan : konsep pesan, media, branding, anggaran
nork: Rama Kertamukti
Argitaratua: (2019) -
Strategi Kreatif dalam Periklanan: Konsep pesan, media, branding, anggaran
nork: KERTAMUKTI, Rama
Argitaratua: (2015) -
Strategi kreatif dalam periklanan : konsep pesan,media,branding ,anggaran
nork: Kertamukti, Rama
Argitaratua: (2015) -
Strategi kreatif dalam periklanan: konsep pesan, media, branding dan anggaran
nork: Rama Kertamukti
Argitaratua: (2014)