Strategi Kreatif Dalam Periklanan Konsep Pesan, Media, Branding , Anggaran
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | Kertamukti, Rama |
---|---|
Formáid: | Umum |
Teanga: | Indonesia |
Foilsithe / Cruthaithe: |
PT. Raja Grafindo Persada
2015
|
Ábhair: | |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
-
Strategi kreatif dalam periklanan : konsep pesan, media, branding, anggaran
de réir: Rama Kertamukti
Foilsithe / Cruthaithe: (2015) -
Strategi kreatif dalam periklanan : konsep pesan, media, branding, anggaran
de réir: Rama Kertamukti
Foilsithe / Cruthaithe: (2019) -
Strategi Kreatif dalam Periklanan: Konsep pesan, media, branding, anggaran
de réir: KERTAMUKTI, Rama
Foilsithe / Cruthaithe: (2015) -
Strategi kreatif dalam periklanan : konsep pesan,media,branding ,anggaran
de réir: Kertamukti, Rama
Foilsithe / Cruthaithe: (2015) -
Strategi kreatif dalam periklanan: konsep pesan, media, branding dan anggaran
de réir: Rama Kertamukti
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)