Religion, media, and marketing in a complex society = agama, media dan pemasaran dalam masyarakat majemuk

Saved in:
Bibliographic Details
Format: Umum
Language:Indonesia
Published: Litera 2016
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
PINJAM
id oai:lib.uajy.ac.id:0000053492
record_format oai_dc
spelling oai:lib.uajy.ac.id:00000534922016-11-29 00:00:00.000Religion, media, and marketing in a complex society = agama, media dan pemasaran dalam masyarakat majemukCOMMUNICATIONSLitera2016Umumxxiv, 236 p.; 20 cm302.2 RelISBN:978-602-6751-04-1Indonesiahttps://siquest.uajy.ac.id/description/0000053492
institution Universitas Atma Jaya Yogyakarta
collection Perpustakaan Yogyakarta
language Indonesia
topic COMMUNICATIONS
spellingShingle COMMUNICATIONS
Religion, media, and marketing in a complex society = agama, media dan pemasaran dalam masyarakat majemuk
description
format Umum
title Religion, media, and marketing in a complex society = agama, media dan pemasaran dalam masyarakat majemuk
title_short Religion, media, and marketing in a complex society = agama, media dan pemasaran dalam masyarakat majemuk
title_full Religion, media, and marketing in a complex society = agama, media dan pemasaran dalam masyarakat majemuk
title_fullStr Religion, media, and marketing in a complex society = agama, media dan pemasaran dalam masyarakat majemuk
title_full_unstemmed Religion, media, and marketing in a complex society = agama, media dan pemasaran dalam masyarakat majemuk
title_sort religion, media, and marketing in a complex society = agama, media dan pemasaran dalam masyarakat majemuk
physical xxiv, 236 p.; 20 cm
publisher Litera
publishDate 2016
callnumber-raw 302.2 Rel
callnumber-search 302.2 Rel
isbn ISBN:978-602-6751-04-1
_version_ 1740835675332149248