Prinsip-Prinsip Pokok Periklanan Dalam perspektif Global

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lee, Monle
Format: Umum
Language:Indonesia
Published: Kencana Prenada Media Group 2007
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
PINJAM
id oai:lib.uajy.ac.id:0000053536
record_format oai_dc
spelling oai:lib.uajy.ac.id:00000535362017-01-06 00:00:00.000Prinsip-Prinsip Pokok Periklanan Dalam perspektif GlobalLee, MonleADVERTISINGKencana Prenada Media Group2007Umumxiv, 401 p.; 24 cm659.1 Lee pISBN:978-979-3925-94-3Indonesiahttps://siquest.uajy.ac.id/description/0000053536
institution Universitas Atma Jaya Yogyakarta
collection Perpustakaan Yogyakarta
language Indonesia
topic ADVERTISING
spellingShingle ADVERTISING
Lee, Monle
Prinsip-Prinsip Pokok Periklanan Dalam perspektif Global
description
format Umum
author Lee, Monle
author_facet Lee, Monle
author_sort Lee, Monle
title Prinsip-Prinsip Pokok Periklanan Dalam perspektif Global
title_short Prinsip-Prinsip Pokok Periklanan Dalam perspektif Global
title_full Prinsip-Prinsip Pokok Periklanan Dalam perspektif Global
title_fullStr Prinsip-Prinsip Pokok Periklanan Dalam perspektif Global
title_full_unstemmed Prinsip-Prinsip Pokok Periklanan Dalam perspektif Global
title_sort prinsip-prinsip pokok periklanan dalam perspektif global
physical xiv, 401 p.; 24 cm
publisher Kencana Prenada Media Group
publishDate 2007
callnumber-raw 659.1 Lee p
callnumber-search 659.1 Lee p
isbn ISBN:978-979-3925-94-3
_version_ 1740835299458547712