Manajemen Pemasaran: Suatu Pendekatan Strategis dengan Orientasi Global Jilid 1 ed. 2
Gorde:
Egile nagusia: | Boyd, Harper W. |
---|---|
Formatua: | Umum |
Hizkuntza: | Indonesia |
Argitaratua: |
Erlangga
2000
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Manajemen pemasaransuatu pendekatan strategis dengan orientasi global
nork: Boyd, Harper W
Argitaratua: (2000) -
Manajemen pemasaran: suatu pendekatan strategis dengan orientasi global. Ed. 2
nork: BOYD, Harper W.
Argitaratua: (2000) -
Manajemen pemasaran: suatu pendekatan strategis dengan orientasi global. Ed. 2
nork: BOYD, Harper W.
Argitaratua: (2000) -
Manajemen pemasaran: suatu pendekatan strategi dengan orientasi global
nork: BOYD, JR., Harper W.
Argitaratua: () -
Manajemen pemasaran: suatu pendekatan strategi dengan orientasi global
nork: BOYD, JR., Harper W.
Argitaratua: ()