The Buzz 50 hakl kecil untuk menciptakan perubahan besar dalam layanan pelanggan
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | FREEMANTLE, David |
---|---|
Formáid: | Umum |
Teanga: | Indonesia |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Bhuana Ilmu Populer
2005
|
Ábhair: | |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
-
Secrets of customer relationship management = rahasia manajemen hubungan pelanggan / James G. Barnes
de réir: Barnes, James G.
Foilsithe / Cruthaithe: (2009) -
Customer Relationship Management=Manajemen Hubungan Pelanggan Concepts and ToolsFrancis Buttle; alih bahasa Arief Subiyanto
de réir: Buttle, Francis, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2007) -
Secrets of customer relationship management. :
rahasia manajemen hubungan pelanggan.
de réir: Barnes, James G.
Foilsithe / Cruthaithe: (2001) -
Managing Quality Customer ServiceEditor : James J.Spillane, SJPelayanan yang berkualitas
Foilsithe / Cruthaithe: (2006) -
The loyalty effectthe hidden force behind growth, profits, and lasting valueFrederick F. Reichheld, Thomas Teal
de réir: Reichheld, Frederick F.
Foilsithe / Cruthaithe: (1996)