PENGARUH RELATIONSHIP MARKETING TERHADAP BRAND IMAGE PERUSAHAAN ( Kasus pada Divisi Compliment Center Divisi dari PT. Netindo Solution dengan Komunitas Blogger Jogja)
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | Pertiwi, Retian Ayu |
---|---|
Formáid: | TEXT |
Teanga: | Indonesia |
Foilsithe / Cruthaithe: |
2014
|
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
-
PENGARUH RELATIONSHIP MARKETING TERHADAP BRAND IMAGE PERUSAHAAN ( Kasus pada Divisi Compliment Center Divisi dari PT. Netindo Solution dengan Komunitas Blogger Jogja)
de réir: Pertiwi, Retian Ayu
Foilsithe / Cruthaithe: (2014) -
Strategi promosi ID car, divisi siap cetak inspiration PT. Netindo Solution Group Yogyakarta
de réir: Pertiwi, Retian Ayu
Foilsithe / Cruthaithe: (2014) -
Strategi promosi ID car, divisi siap cetak inspiration PT. Netindo Solution Group Yogyakarta
de réir: Pertiwi, Retian Ayu
Foilsithe / Cruthaithe: (2014) -
Tujuh Divisi
de réir: Ayu Welirang
Foilsithe / Cruthaithe: (2014) -
Manajemen Divisi Kamar
de réir: Ni Luh Henny Andayani, S.ST.Par., M.Par.
Foilsithe / Cruthaithe: (2015)