Manajemen Pemasaran, Volume 2: analisis, perencanaan, implementasi dan pengendalian

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: KOTLER, Philip
Μορφή: TEXT
Έκδοση: Akselerasi Ilmu Al Qur'an Pusat 1993
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
PINJAM
id uiilib-100BKI004678
record_format oai_dc
spelling uiilib-100BKI0046782016-08-08 00:00:00Direktorat Perpustakaan Universitas Islam IndonesiaManajemen Pemasaran, Volume 2: analisis, perencanaan, implementasi dan pengendalianKOTLER, PhilipAkselerasi Ilmu Al Qur'an Pusat1993TEXT658.8 / Phi / a
institution Universitas Islam Indonesia
collection Perpustakaan Universitas Islam Indonesia
description
format TEXT
author KOTLER, Philip
spellingShingle KOTLER, Philip
Manajemen Pemasaran, Volume 2: analisis, perencanaan, implementasi dan pengendalian
author_facet KOTLER, Philip
author_sort KOTLER, Philip
title Manajemen Pemasaran, Volume 2: analisis, perencanaan, implementasi dan pengendalian
title_short Manajemen Pemasaran, Volume 2: analisis, perencanaan, implementasi dan pengendalian
title_full Manajemen Pemasaran, Volume 2: analisis, perencanaan, implementasi dan pengendalian
title_fullStr Manajemen Pemasaran, Volume 2: analisis, perencanaan, implementasi dan pengendalian
title_full_unstemmed Manajemen Pemasaran, Volume 2: analisis, perencanaan, implementasi dan pengendalian
title_sort manajemen pemasaran, volume 2: analisis, perencanaan, implementasi dan pengendalian
publisher Akselerasi Ilmu Al Qur'an Pusat
publishDate 1993
callnumber-raw 658.8 / Phi / a
callnumber-search 658.8 / Phi / a
_version_ 1747192871625162752