Mengukur Kinerja Pelayanan dan Kepuasan Konsumen
Sparad:
Huvudupphovsman: | KIROM, Bahrul |
---|---|
Materialtyp: | TEXT |
Publicerad: |
Direktorat Pendidikan ITB
|
Ämnen: | |
Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
Liknande verk
-
Mengukur Kinerja Pelayanan dan Kepuasan Konsumen
av: KIROM, Bahrul
Publicerad: () -
Mengukur Kinerja Pelayanan dan Kepuasan Konsumen: Service Performance and Customer Satisfaction Measurement
av: KIROM, Bahrul
Publicerad: (2012) -
Mengukur Kinerja Pelayanan dan Kepuasan Konsumen: Service Performance and Customer Satisfaction Measurement
av: KIROM, Bahrul
Publicerad: (2012) -
Mengukur kepuasan pelanggan : panduan menciptakan pelayanan bermutu
av: Richard-F. Gerson
Publicerad: (2002) -
Mengukur kepuasan pelanggan: panduan menciptakan pelayanan bermutu.
av: GERSON, Richard F.
Publicerad: (2004)