Contextual Teaching & Learning; Menjadikan Kegiatan Belajar-Mengajar Mengasyikkan dan Bermakna

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: JOHNSON, Elaine B.
Format: TEXT
Published: Mizan Learning Center (MLC) 2006
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
PINJAM
id uiilib-310BKI008609
record_format oai_dc
spelling uiilib-310BKI0086092016-08-08 00:00:00Direktorat Perpustakaan Universitas Islam IndonesiaContextual Teaching & Learning; Menjadikan Kegiatan Belajar-Mengajar Mengasyikkan dan BermaknaJOHNSON, Elaine B.Mizan Learning Center (MLC)2006TEXT370.152 3 / Ela / m
institution Universitas Islam Indonesia
collection Perpustakaan Universitas Islam Indonesia
description
format TEXT
author JOHNSON, Elaine B.
spellingShingle JOHNSON, Elaine B.
Contextual Teaching & Learning; Menjadikan Kegiatan Belajar-Mengajar Mengasyikkan dan Bermakna
author_facet JOHNSON, Elaine B.
author_sort JOHNSON, Elaine B.
title Contextual Teaching & Learning; Menjadikan Kegiatan Belajar-Mengajar Mengasyikkan dan Bermakna
title_short Contextual Teaching & Learning; Menjadikan Kegiatan Belajar-Mengajar Mengasyikkan dan Bermakna
title_full Contextual Teaching & Learning; Menjadikan Kegiatan Belajar-Mengajar Mengasyikkan dan Bermakna
title_fullStr Contextual Teaching & Learning; Menjadikan Kegiatan Belajar-Mengajar Mengasyikkan dan Bermakna
title_full_unstemmed Contextual Teaching & Learning; Menjadikan Kegiatan Belajar-Mengajar Mengasyikkan dan Bermakna
title_sort contextual teaching & learning; menjadikan kegiatan belajar-mengajar mengasyikkan dan bermakna
publisher Mizan Learning Center (MLC)
publishDate 2006
callnumber-raw 370.152 3 / Ela / m
callnumber-search 370.152 3 / Ela / m
_version_ 1747204978804523008