Prinsip-prinsip pokok Periklanan dalam perspektif Global

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: LEE, Monle
Format: TEXT
Published: Prenada Media 2004
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
PINJAM
id uiilib-320BKI002447
record_format oai_dc
spelling uiilib-320BKI0024472016-08-08 00:00:00Direktorat Perpustakaan Universitas Islam IndonesiaPrinsip-prinsip pokok Periklanan dalam perspektif GlobalLEE, MonlePrenada Media2004TEXT659.1 / Mon / p
institution Universitas Islam Indonesia
collection Perpustakaan Universitas Islam Indonesia
description
format TEXT
author LEE, Monle
spellingShingle LEE, Monle
Prinsip-prinsip pokok Periklanan dalam perspektif Global
author_facet LEE, Monle
author_sort LEE, Monle
title Prinsip-prinsip pokok Periklanan dalam perspektif Global
title_short Prinsip-prinsip pokok Periklanan dalam perspektif Global
title_full Prinsip-prinsip pokok Periklanan dalam perspektif Global
title_fullStr Prinsip-prinsip pokok Periklanan dalam perspektif Global
title_full_unstemmed Prinsip-prinsip pokok Periklanan dalam perspektif Global
title_sort prinsip-prinsip pokok periklanan dalam perspektif global
publisher Prenada Media
publishDate 2004
callnumber-raw 659.1 / Mon / p
callnumber-search 659.1 / Mon / p
_version_ 1747206340048060416