Hipnosys in Selling: cara mempengaruhi emosi dan perilaku prospek agar lebih mudah percaya dan membeli

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Yazar: LIM, Johanes
Materyal Türü: TEXT
Baskı/Yayın Bilgisi: Gramedia
Konular:
-
Etiketler: Etiketle
Etiket eklenmemiş, İlk siz ekleyin!
PINJAM
id uiilib-5770
record_format oai_dc
spelling uiilib-57702016-08-08 00:00:00Direktorat Perpustakaan Universitas Islam IndonesiaHipnosys in Selling: cara mempengaruhi emosi dan perilaku prospek agar lebih mudah percaya dan membeliLIM, Johanes-GramediaTEXT
institution Universitas Islam Indonesia
collection Perpustakaan Universitas Islam Indonesia
topic -
spellingShingle -
LIM, Johanes
Hipnosys in Selling: cara mempengaruhi emosi dan perilaku prospek agar lebih mudah percaya dan membeli
description
format TEXT
author LIM, Johanes
author_facet LIM, Johanes
author_sort LIM, Johanes
title Hipnosys in Selling: cara mempengaruhi emosi dan perilaku prospek agar lebih mudah percaya dan membeli
title_short Hipnosys in Selling: cara mempengaruhi emosi dan perilaku prospek agar lebih mudah percaya dan membeli
title_full Hipnosys in Selling: cara mempengaruhi emosi dan perilaku prospek agar lebih mudah percaya dan membeli
title_fullStr Hipnosys in Selling: cara mempengaruhi emosi dan perilaku prospek agar lebih mudah percaya dan membeli
title_full_unstemmed Hipnosys in Selling: cara mempengaruhi emosi dan perilaku prospek agar lebih mudah percaya dan membeli
title_sort hipnosys in selling: cara mempengaruhi emosi dan perilaku prospek agar lebih mudah percaya dan membeli
publisher Gramedia
publishDate
_version_ 1747213989532663808