Prinsip-prinsip Pokok Periklanan dalam Persepektif Global

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: LEE, Monle
Format: TEXT
Published: Kencana
Subjects:
-
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
PINJAM
id uiilib-6891
record_format oai_dc
spelling uiilib-68912016-08-08 00:00:00Direktorat Perpustakaan Universitas Islam IndonesiaPrinsip-prinsip Pokok Periklanan dalam Persepektif GlobalLEE, Monle-KencanaTEXT
institution Universitas Islam Indonesia
collection Perpustakaan Universitas Islam Indonesia
topic -
spellingShingle -
LEE, Monle
Prinsip-prinsip Pokok Periklanan dalam Persepektif Global
description
format TEXT
author LEE, Monle
author_facet LEE, Monle
author_sort LEE, Monle
title Prinsip-prinsip Pokok Periklanan dalam Persepektif Global
title_short Prinsip-prinsip Pokok Periklanan dalam Persepektif Global
title_full Prinsip-prinsip Pokok Periklanan dalam Persepektif Global
title_fullStr Prinsip-prinsip Pokok Periklanan dalam Persepektif Global
title_full_unstemmed Prinsip-prinsip Pokok Periklanan dalam Persepektif Global
title_sort prinsip-prinsip pokok periklanan dalam persepektif global
publisher Kencana
publishDate
_version_ 1747214642763005952