Prinsip-prinsip pokok periklanan dalam perspektif global

isr, c.1-3/irh,c.4-6/ws.c.7-9

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Monlee Lee, Carla Johnson
Format: Sirkulasi
Language:Indonesia
Published: Kencana 2007
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
PINJAM
id uinsukalib-048719
record_format oai_dc
spelling uinsukalib-0487192008-03-26Prinsip-prinsip pokok periklanan dalam perspektif globalMonlee LeeCarla JohnsonPERIKLANANisr, c.1-3/irh,c.4-6/ws.c.7-9Kencana2007Sirkulasi400; 23isr, .01-.03ISBN:978-979-3925-94-3Indonesia
institution Universitas Islam Negeri Sunan Kalijaga
collection Perpustakaan Yogyakarta
language Indonesia
topic PERIKLANAN
spellingShingle PERIKLANAN
Monlee Lee
Carla Johnson
Prinsip-prinsip pokok periklanan dalam perspektif global
description isr, c.1-3/irh,c.4-6/ws.c.7-9
format Sirkulasi
author Monlee Lee
Carla Johnson
author_facet Monlee Lee
Carla Johnson
author_sort Monlee Lee
title Prinsip-prinsip pokok periklanan dalam perspektif global
title_short Prinsip-prinsip pokok periklanan dalam perspektif global
title_full Prinsip-prinsip pokok periklanan dalam perspektif global
title_fullStr Prinsip-prinsip pokok periklanan dalam perspektif global
title_full_unstemmed Prinsip-prinsip pokok periklanan dalam perspektif global
title_sort prinsip-prinsip pokok periklanan dalam perspektif global
physical 400; 23
publisher Kencana
publishDate 2007
callnumber-raw isr, .01-.03
callnumber-search isr, .01-.03
isbn ISBN:978-979-3925-94-3
_version_ 1741223358597431296