Nilai-Nilai Religius Dalam Iklan (Analisis Semiotika Iklan Bank Sumsel Babel Syariah)
PUJI, 1/ws
Gorde:
Egile nagusia: | Muhammad Munif |
---|---|
Formatua: | Skripsi |
Hizkuntza: | Indonesia |
Argitaratua: |
Fak. Ishum UIN Sunan Kalijaga
2012
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Nilai humanis dalam iklan (analisis semiotika dalam iklan PT. Unilever versi
nork: Adi Supriyanto
Argitaratua: (2014) -
Komodifikasi nilai Islam dalam iklan kokola ( analisis Semiotika Roland Barhes )
nork: Isti Karomah
Argitaratua: (2019) -
Iklan dalam perspektif humanisme (analisis semiotika iklan aqua versi
nork: Idris
Argitaratua: (2010) -
Komodifikasi nilai amanah pada iklan di youtube ( analisis semiotika iklan gojek versi ' Para Penjaga Amanah ' )
nork: Qonita Rahmayanti
Argitaratua: (2022) -
Nilai nilai Nasionalisme dalam iklan (analisis semiotika Ferdinand de Saussure pada iklan coca-cola versi
nork: Zaidatunniaamah
Argitaratua: (2013)