APA način citiranja (7. izdanje)

Idham, M. (2018). Pengaruh terpaan iklan hijab di media sosial terhadap minat fashion berhijab ( survei pada mahasiswi ilmu ekonomi FEB UGM Yogyakarta ). Fak. Ilmu Sosial dan Humaniora UIN Sunan Kalijaga.

Čikaški stil citiranja (17. izdanje)

Idham, Muhammad. Pengaruh Terpaan Iklan Hijab Di Media Sosial Terhadap Minat Fashion Berhijab ( Survei Pada Mahasiswi Ilmu Ekonomi FEB UGM Yogyakarta ). Fak. Ilmu Sosial dan Humaniora UIN Sunan Kalijaga, 2018.

MLA način citiranja (8. izdanje)

Idham, Muhammad. Pengaruh Terpaan Iklan Hijab Di Media Sosial Terhadap Minat Fashion Berhijab ( Survei Pada Mahasiswi Ilmu Ekonomi FEB UGM Yogyakarta ). Fak. Ilmu Sosial dan Humaniora UIN Sunan Kalijaga, 2018.

Upozorenje: Ovi citati možda nisu uvijek 100% točni.