Strategi content marketing Akun Instagram @Toean_Watiman dalam meningkatkan Customer Engagement

et,1/adil,c.1

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Yazar: Ririn Saras Wati
Materyal Türü: Skripsi
Dil:Indonesia
Baskı/Yayın Bilgisi: Fak. Ilmu Sosial dan Humaniora Universitas Islam Negeri Sunan Kalijaga 2023
Konular:
Etiketler: Etiketle
Etiket eklenmemiş, İlk siz ekleyin!
PINJAM
id uinsukalib-135736
record_format oai_dc
spelling uinsukalib-1357362023-12-08Strategi content marketing Akun Instagram @Toean_Watiman dalam meningkatkan Customer EngagementRirin Saras WatiPEMASARANet,1/adil,c.1Fak. Ilmu Sosial dan Humaniora Universitas Islam Negeri Sunan Kalijaga2023Skripsixiii, 108; 24Indonesia
institution Universitas Islam Negeri Sunan Kalijaga
collection Perpustakaan Yogyakarta
language Indonesia
topic PEMASARAN
spellingShingle PEMASARAN
Ririn Saras Wati
Strategi content marketing Akun Instagram @Toean_Watiman dalam meningkatkan Customer Engagement
description et,1/adil,c.1
format Skripsi
author Ririn Saras Wati
author_facet Ririn Saras Wati
author_sort Ririn Saras Wati
title Strategi content marketing Akun Instagram @Toean_Watiman dalam meningkatkan Customer Engagement
title_short Strategi content marketing Akun Instagram @Toean_Watiman dalam meningkatkan Customer Engagement
title_full Strategi content marketing Akun Instagram @Toean_Watiman dalam meningkatkan Customer Engagement
title_fullStr Strategi content marketing Akun Instagram @Toean_Watiman dalam meningkatkan Customer Engagement
title_full_unstemmed Strategi content marketing Akun Instagram @Toean_Watiman dalam meningkatkan Customer Engagement
title_sort strategi content marketing akun instagram @toean_watiman dalam meningkatkan customer engagement
physical xiii, 108; 24
publisher Fak. Ilmu Sosial dan Humaniora Universitas Islam Negeri Sunan Kalijaga
publishDate 2023
_version_ 1806184043869372416