PERIKLANAN PROMOSI ASPEK TAMBAHAN: KOMUNIKASI PEMASARAN TERPADU JD.2

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: SHIMP,TERENCE A.
Format: TEXT
Published: ERLANGGA
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
PINJAM
id umblib-3445
record_format oai_dc
spelling umblib-34452016-08-08 00:00:00Perpustakaan UMB YogyakartaPERIKLANAN PROMOSI ASPEK TAMBAHAN: KOMUNIKASI PEMASARAN TERPADU JD.2SHIMP,TERENCE A.IKLANERLANGGATEXT380.1/Shi/p/II/C.1-2ISBN:979-688-518-2
institution Universitas Mercu Buana Yogyakarta
collection Perpustakaan Yogyakarta
topic IKLAN
spellingShingle IKLAN
SHIMP,TERENCE A.
PERIKLANAN PROMOSI ASPEK TAMBAHAN: KOMUNIKASI PEMASARAN TERPADU JD.2
description
format TEXT
author SHIMP,TERENCE A.
author_facet SHIMP,TERENCE A.
author_sort SHIMP,TERENCE A.
title PERIKLANAN PROMOSI ASPEK TAMBAHAN: KOMUNIKASI PEMASARAN TERPADU JD.2
title_short PERIKLANAN PROMOSI ASPEK TAMBAHAN: KOMUNIKASI PEMASARAN TERPADU JD.2
title_full PERIKLANAN PROMOSI ASPEK TAMBAHAN: KOMUNIKASI PEMASARAN TERPADU JD.2
title_fullStr PERIKLANAN PROMOSI ASPEK TAMBAHAN: KOMUNIKASI PEMASARAN TERPADU JD.2
title_full_unstemmed PERIKLANAN PROMOSI ASPEK TAMBAHAN: KOMUNIKASI PEMASARAN TERPADU JD.2
title_sort periklanan promosi aspek tambahan: komunikasi pemasaran terpadu jd.2
publisher ERLANGGA
publishDate
callnumber-raw 380.1/Shi/p/II/C.1-2
callnumber-search 380.1/Shi/p/II/C.1-2
isbn ISBN:979-688-518-2
_version_ 1742489306094632960