Saluran pemasaran: Konsep dan strategi analisa kuantitatip

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: SWASTHA, Basu
Format: TEXT
Language:Indonesia
Published: BPFE 1997
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
PINJAM
id upnylib-BKU0000666
record_format oai_dc
spelling upnylib-BKU00006662016-08-08 00:00:00Perpustakaan UPN YogyakartaSaluran pemasaran: Konsep dan strategi analisa kuantitatipSWASTHA, BasuBPFE1997TEXTviii., 143 hlm.;658.8ISBN:9795030949Indonesia
institution UPN Veteran Yogyakarta
collection Perpustakaan Yogyakarta
language Indonesia
description
format TEXT
author SWASTHA, Basu
spellingShingle SWASTHA, Basu
Saluran pemasaran: Konsep dan strategi analisa kuantitatip
author_facet SWASTHA, Basu
author_sort SWASTHA, Basu
title Saluran pemasaran: Konsep dan strategi analisa kuantitatip
title_short Saluran pemasaran: Konsep dan strategi analisa kuantitatip
title_full Saluran pemasaran: Konsep dan strategi analisa kuantitatip
title_fullStr Saluran pemasaran: Konsep dan strategi analisa kuantitatip
title_full_unstemmed Saluran pemasaran: Konsep dan strategi analisa kuantitatip
title_sort saluran pemasaran: konsep dan strategi analisa kuantitatip
physical viii., 143 hlm.;
publisher BPFE
publishDate 1997
callnumber-raw 658.8
callnumber-search 658.8
isbn ISBN:9795030949
_version_ 1742302773624438784