Manajemen pemasaran: suatu pendekatan strategis dengan orientasi global. Ed. 2
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | BOYD, Harper W. |
---|---|
Formáid: | TEXT |
Teanga: | Indonesia |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Erlangga
2000
|
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
-
Manajemen pemasaran: suatu pendekatan strategis dengan orientasi global. Ed. 2
de réir: BOYD, Harper W.
Foilsithe / Cruthaithe: (2000) -
Manajemen Pemasaran 1 : Suatu Pendekatan Strategis Dengan Orientasi Global ed.2
de réir: BOYD , Harper W.
Foilsithe / Cruthaithe: (2000) -
Manajemen Pemasaran 1 : Suatu Pendekatan Strategis Dengan Orientasi Global ed.2
de réir: BOYD , Harper W.
Foilsithe / Cruthaithe: (2000) -
Manajemen pemasaran: suatu pendekatan strategi dengan orientasi global
de réir: BOYD, JR., Harper W.
Foilsithe / Cruthaithe: () -
Manajemen pemasaran: suatu pendekatan strategi dengan orientasi global
de réir: BOYD, JR., Harper W.
Foilsithe / Cruthaithe: ()