perilaku konsumen terhadap jasa akomodasi ambarukmo palace hotel (APH) Yogyakarta
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | Djono Nurhadi |
---|---|
Formáid: | TEXT |
Teanga: | Indonesia |
Foilsithe / Cruthaithe: |
UPN "Veteran" Yogyakarta
1998
|
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
-
Analisis perilaku konsumen terhadap jasa akomodasi pada hotel "Sriwedari" di Yogyakarta
de réir: Djono Nurhadi
Foilsithe / Cruthaithe: (1995) -
Perencanaan sistem pencahayaan studi kasus pada ruang lobby Ambarrukmo Palace Hotel (APH) Yogyakarta
de réir: Agus Suyono
Foilsithe / Cruthaithe: (2001) -
Konsep perencanaan interior lobi Ambarukmo Palace hotel di Yogyakarta
de réir: YANTO, Bambang Hari
Foilsithe / Cruthaithe: (1987) -
Konsep dan perancangan interior suite room Hotel Ambarukmo Palace Yogyakarta
de réir: WIDYA
Foilsithe / Cruthaithe: (1988) -
Pengaruh strategi pemasaran dalam meningkatkan penjualan di Ambarukmo palace Hotel Yogyakarta
de réir: Isyulianingrum, Prastiwi Anggrainy, M.M Dyah
Foilsithe / Cruthaithe: (1996)