APA-referens (7:e uppl.)

HIDAYAH, N. (2012). UPAYA MENINGKATKAN KEAKTIFAN DAN PRESTASI BELAJAR MATEMATIKA DENGAN MODEL PEMBELAJARAN KOOPERATIF TIPE TWO STAY-TWO STRAY (TS-TS) PADA SISWA MTs NEGERI KEDU TAHUN PELAJARAN 2011/2012. Pustaka Pelajar.

Chicago-referens (17:e uppl.)

HIDAYAH, NURUL. UPAYA MENINGKATKAN KEAKTIFAN DAN PRESTASI BELAJAR MATEMATIKA DENGAN MODEL PEMBELAJARAN KOOPERATIF TIPE TWO STAY-TWO STRAY (TS-TS) PADA SISWA MTs NEGERI KEDU TAHUN PELAJARAN 2011/2012. Pustaka Pelajar, 2012.

MLA-referens (8:e uppl.)

HIDAYAH, NURUL. UPAYA MENINGKATKAN KEAKTIFAN DAN PRESTASI BELAJAR MATEMATIKA DENGAN MODEL PEMBELAJARAN KOOPERATIF TIPE TWO STAY-TWO STRAY (TS-TS) PADA SISWA MTs NEGERI KEDU TAHUN PELAJARAN 2011/2012. Pustaka Pelajar, 2012.

Varning: dessa hänvisningar är inte alltid fullständigt riktiga.