Manajemen Pemasaran: analisis, perencanaan, implementasi dan pengendalian
Gorde:
Egile nagusia: | WASANA, Jaka |
---|---|
Formatua: | TEXT |
Argitaratua: |
1992
|
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Manajemen Pemasaran: analisis, perencanaan, implementasi dan pengendalian
nork: WASANA, Jaka
Argitaratua: (1992) -
MANAJEMEN PEMASARAN : ANALISIS PERENCANAAN, IMPLEMENTASI & PENGENDALIAN
nork: PHILIP KOTLER.Jaka Wasana, editor Chrisanti Hasibuan S. dan Rizal Hatauruk
Argitaratua: (1991) -
MANAJEMEN PEMASARAN : ANALISIS, PERENCANAAN, IMPLEMENTASI DAN PENGENDALIAN, JILID 2
nork: PHILIP KOTLERJaka Wasana.
Argitaratua: (1992) -
Manajemen Pemasaran :
Analisis, Perencanaan, Implementasi dan Pengendalian
nork: Kotler, Philip
Argitaratua: (1992) -
Manajemen pemasaran : analisis, perencanaan, implementasi, dan pengendalian
nork: Philip Kotler
Argitaratua: (1988)