Mengukur kepuasan pelangganpanduan menciptakan pelayanan bermutuRichard F. Gerson
Gorde:
Egile nagusia: | Gerson, Richard F. |
---|---|
Formatua: | Referensi |
Hizkuntza: | Indonesia |
Argitaratua: |
PPm
2001
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Mengukur Kepuasan Pelanggan, panduan menciptakan pelayanan Bermutu/ Richard F. Gerson; Penerjemah, Hesti Widyaningrum
nork: Gerson, Richard F.
Argitaratua: (2002) -
Mengukur kepuasan pelanggan. :
Panduan Menciptakan Pelayanan Bermutu
nork: Gerson, Richard F.
Argitaratua: (2001) -
Mengukur kepuasan pelanggan : panduan menciptakan pelayanan bermutu
nork: Richard-F. Gerson
Argitaratua: (2002) -
Mengukur kepuasan pelanggan: panduan menciptakan pelayanan bermutu.
nork: GERSON, Richard F.
Argitaratua: (2004) -
Mengukur Kepuasan Pelanggan: Panduan Menciptakan Pelayanan Bermutu
nork: GERSON, Richard F.
Argitaratua: (2002)