Periklanan promosiaspek tambahan komunikasi pemasaran terpaduTerence A. Shimp
Gorde:
Egile nagusia: | SHIMP, Terence A. |
---|---|
Formatua: | Referensi |
Hizkuntza: | Indonesia |
Argitaratua: |
Erlangga
2000
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Periklanan Promosi : Aspek Tambahan Komunikasi Pemasaran Terpadu / Terence A.Shimp
nork: Shimp, Terence A.
Argitaratua: (2003) -
Periklanan Promosi : Aspek Tambahan Komunikasi Pemasaran Terpadu / Terence A.Shimp
nork: Shimp, Terence A.
Argitaratua: (2004) -
Advertising promotion supplemental aspects of integrated marketing communicationsTerence A. Shimps
nork: SHIMP, Terence A.
Argitaratua: (2000) -
Integrated Marketing Communications in Advertising and PromotionTerence A. Shimp
nork: SHIMP, Terence A.
Argitaratua: (2007) -
Komunikasi pemasaran terpadu dalam periklanan dan promosi (ada CD)
nork: SHIMP, Terence A.
Argitaratua: (2014)