Strategi public relationsbagaimana strategi public relations dari 36 merek global dan lokal membangun citra, mengendalikan krisis, dan merebut hati konsumenSilih Agung Wasesa
Gorde:
Egile nagusia: | Wasesa, Silih Agung |
---|---|
Formatua: | Referensi |
Hizkuntza: | Indonesia |
Argitaratua: |
Gramedia Pustaka Utama
2005
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Strategi Public Relations/ Silih Agung Wasesa
nork: Wasesa, Silih Agung
Argitaratua: (2006) -
Strategi Public Relations / Silih Agung Wasesa
nork: Wasesa, Silih Agung
Argitaratua: (2005) -
Strategi public relations: Bagaimana strategi public relations dari 36 merek global dan lokal membangun citra, mengendalikan krisis, dan merebut hati konsumen
nork: WASESA, Silih Agung
Argitaratua: (2006) -
Strategi Public Relation
nork: Silih Agung Wasesa
Argitaratua: (2006) -
Strategi Public Relations
nork: Wasesa Silih Agung
Argitaratua: ()