Effective brandingKonsep dan aplikasi pengembangan merek yang sehat dan kuatAgus W, Soehadi
Gorde:
Egile nagusia: | Soehadi, Agus W. |
---|---|
Formatua: | Referensi |
Hizkuntza: | Indonesia |
Argitaratua: |
Quantum Bisnis & Manajemen
2005
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
The complete ideals guides brand managementPatricia F. Nicolino; penerjemah: Sugiri
nork: Nicolino, Patricia F.
Argitaratua: (2004) -
Effective Branding: Konsep dan Aplikasi Pengembangan Merek yang Sehat dan Kuat
nork: Agus W. Soehadi
Argitaratua: () -
Effective Branding: Konsep dan Aplikasi Pengembangan Merek yang Sehat dan Kuat
nork: Agus W. Soehadi
Argitaratua: (2005) -
Effective Branding; Konsep Dan Aplikasi Pengembangan Merek Yang Sehat Dan Kuat
nork: SOEHADI, Agus W.
Argitaratua: (2005) -
Effective Branding; Konsep Dan Aplikasi Pengembangan Merek Yang Sehat Dan Kuat
nork: SOEHADI, Agus W.
Argitaratua: (2005)