Konstruksi sosial media massa kekuatan pengaruh media massa , iklan televisi dan keputusan konsumen serta kritik terhadap Peter L.Berger dan Thomas Luckmann
Gorde:
Egile nagusia: | Bungin, H.M.Burhan |
---|---|
Formatua: | Referensi |
Hizkuntza: | Indonesia |
Argitaratua: |
Kencana
2008
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Konstruksi sosial media massa: kekuatan pengaruh media massa , iklan televisi dan keputusan konsumen serta kritik terhadap Peter L.Berger dan Thomas Luckmann
nork: Bungin, H.M.Burhan
Argitaratua: (2008) -
Konstruksi sosial media massa : kekuatan pengaruh media massa, iklan televisi dan keputusan konsumen serta kritik terhadap Peter L. Berger dan thomas Luckmann
nork: Bungin, Burhan
Argitaratua: (2008) -
Konstruksi sosial media massa: kekuatan pengaruh media massa, iklan televisi, dan keputusan konsumen serta kritik terhadap Peter Berger dan Thomas Luckmann
nork: H. M. Burhan Bungin
Argitaratua: (2008) -
Teori proyeksi Agama Peter L.Berger.
nork: UBAIDILLAH
Argitaratua: () -
Komunikasi Massa (Sebuah Analisis isi Media Televisi)
nork: KUSWANDI, Wawan
Argitaratua: (1996)