Analisis Kepuasan Pelanggan dengan pendekatan Service Quality untuk peningkatan kualitas pelayanan
Gorde:
Egile nagusia: | Bawono, Baju |
---|---|
Formatua: | Referensi |
Hizkuntza: | Indonesia |
Argitaratua: |
TI-UAJY
2010
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
ANALISIS KUALITAS PELAYANAN KONSULTASI GIZI DENGAN FUZZY SERVICE QUALITY DI PUSKESMAS MANTRIJERON KOTA YOGYAKARTA
nork: DESI SATYANITA
Argitaratua: (2013) -
Analisis kepuasan mahasiswa dengan pendekatan Higher Education Performance (HedPERF)
nork: Daryanto, Yosef
Argitaratua: (2012) -
Prinsip-prinsip total quality service
nork: Fandy Tjiptono
Argitaratua: (1997) -
Prinsip-prinsip total quality service
nork: Fandy Tjiptono
Argitaratua: (2005) -
PRINSIP-PRINSIP TOTAL QUALITY SERVICE (TQS)
nork: Fandy Tjiptono
Argitaratua: (2005)