Consumer insight via ethnography mengungkap yang tidak pernah terungkap
Gorde:
Egile nagusia: | Maulana, Amalia E. |
---|---|
Formatua: | Umum |
Hizkuntza: | Indonesia |
Argitaratua: |
Esensi
2009
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Consumer insights via Ethnography : mengungkap yang tidak pernah terungkap
nork: Maulana, Amalia E.
Argitaratua: (2009) -
Consumer Insights via Ethnography: mengungkap yang tidak pernah terungkap
nork: MAULANA, Amalia
Argitaratua: () -
Consumer insights via ethnography menunkap yang tidak pernah terungakap
nork: Maulana, Amalia E.
Argitaratua: (2009) -
Ethnography for Marketers; A Guide To Consumer Immersion
nork: MARIAMPOLSKI, HY
Argitaratua: (2006) -
Ethnography for marketers a guide to consumer immersion
nork: MARIAMPOLSKI, HY
Argitaratua: (2006)