The Buzz 50 hakl kecil untuk menciptakan perubahan besar dalam layanan pelanggan
Gorde:
Egile nagusia: | FREEMANTLE, David |
---|---|
Formatua: | Umum |
Hizkuntza: | Indonesia |
Argitaratua: |
Bhuana Ilmu Populer
2005
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Secrets of customer relationship management = rahasia manajemen hubungan pelanggan / James G. Barnes
nork: Barnes, James G.
Argitaratua: (2009) -
Customer Relationship Management=Manajemen Hubungan Pelanggan Concepts and ToolsFrancis Buttle; alih bahasa Arief Subiyanto
nork: Buttle, Francis, et al.
Argitaratua: (2007) -
Secrets of customer relationship management. :
rahasia manajemen hubungan pelanggan.
nork: Barnes, James G.
Argitaratua: (2001) -
Managing Quality Customer ServiceEditor : James J.Spillane, SJPelayanan yang berkualitas
Argitaratua: (2006) -
The loyalty effectthe hidden force behind growth, profits, and lasting valueFrederick F. Reichheld, Thomas Teal
nork: Reichheld, Frederick F.
Argitaratua: (1996)