Mengukur Kinerja Pelayanan dan Kepuasan Konsumen
Gorde:
Egile nagusia: | KIROM, Bahrul |
---|---|
Formatua: | TEXT |
Argitaratua: |
Direktorat Pendidikan ITB
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Mengukur Kinerja Pelayanan dan Kepuasan Konsumen
nork: KIROM, Bahrul
Argitaratua: () -
Mengukur Kinerja Pelayanan dan Kepuasan Konsumen: Service Performance and Customer Satisfaction Measurement
nork: KIROM, Bahrul
Argitaratua: (2012) -
Mengukur Kinerja Pelayanan dan Kepuasan Konsumen: Service Performance and Customer Satisfaction Measurement
nork: KIROM, Bahrul
Argitaratua: (2012) -
Mengukur kepuasan pelanggan : panduan menciptakan pelayanan bermutu
nork: Richard-F. Gerson
Argitaratua: (2002) -
Mengukur kepuasan pelanggan: panduan menciptakan pelayanan bermutu.
nork: GERSON, Richard F.
Argitaratua: (2004)